E-handelsløsning kombinert med brukervennligheten i Umbraco CMS

Hvorfor skal ikke e-handel være like enkelt som publisering? Vi har integrert netthandel i verdens mest brukervennlige CMS.

Ehandel med Umbraco CMS

Produktkatalog
Opprett ubegrenset antall produkter. Støtter kategorisering, tagging, brands og varianter.

Rabatthåndtering
Opprett tidsstyrte rabatter på produkter, kategorier og kundegrupper. Støtter også kupongkoder.

Uppsell
Selg med med individuelle uppsell-produkter. Overbevis kundene om å oppgradere ordren.

Kampanjesider
Lag landingssider som selger. Perfekt for kampanjer og markedsføring.

Frakt/EDI
Integrert fraktberegning mot over 100 transportører. La kundene betale eller tilby fri frakt.

Tilbehørsprodukter
Selg sko - tilby skopuss. Vi gjør det enkelt for deg og kunden ved å presentere tilvalgsprodukter og tilbehør.

Innlogging
Velg om kundene må logge for å handle. Tilby spesialpriser til kunder eller kundegrupper.

Betalingsløsning
La kundene betale med Kort, Vipps, delbetaling eller faktura. Integrert med Klarna, Nets, Stripe, Paypal mm.

...og mye mer
Vi kan gjøre alle tilpasninger og endringer etter behov og ønsker. Spør oss gjerne.

Verdt å vite

Vår nettbutikkløsning bygges samme teknologi og brukergrensesnitt som Umbraco CMS som er regnet som verdens mest brukervennlige publiseringssystem. Vi mener det bør være like enkelt å oppdatere nettbutikken som det er å oppdatere hjemmesiden.

Derfor er disse løsningene 100% integrert. Du kan administrere innhold på hjemmesiden og oppdatere nettbutikken i samme system.

Hva kan selges: Du kan selge både fysiske og digitale produkter.

Tilgangskontroll: Umbraco leveres med mulighet for tilgangskontroll. Eksempelvis kan da produktansvarlig kun få  tilgang til å oppdatere produktkatalogen, markedsansvarlig kan redigere blogg og kampanjesider mens logistikkavdelingen kan ta imot å håndtere bestillinger.

Kunderegister: Umbraco CMS leveres med medlemsregister og rollestyring. Det betyr at du for eksempel kan selge de samme produktene til differensierte priser. B2B og B2C fra samme plattform. Du kan også lage egne landingssider for større kunder med egne kundeavtaler som gjør det lettere for deg å selge, og lettere for kunden å handle.

Hvorfor trenger du konsulenter: Se for deg nettbutikken som et tomt lagerbygg med tomme hyller og seksjoner. Du kan fylle på med varer på lageret, men det er ingen som ser det. Det her her konsulentene kommer inn i bildet. Du er selv ansvarlig for å fylle opp lageret med innhold, mens vi i PromSys lager display, utstillingsvinduer og salgsplakater som presenterer ditt innhold for publikum. I tillegg kan vi skreddersy løsningen med funksjoner og integrasjoner til ditt behov.